Bra jobbat!

Jonas Bergström. Vilket snille va? Går och nuppar med en norsk jente på sin Åre-semester, när han redan har en prinsessa. Jag har lite svårt att förstå hur han tänkte. Insåg han inte att alla skulle få reda på det, eller brydde han sig inte om det? Jag kan inte bestämma mig för om han är naiv, ovanligt korkad eller bara sjukt ignorant.

Den där bruden Tora då. Jag suckar mig igenom hela artikeln i Aftonbladet om henne - det är som ett stort skämt. Hon säger att hon inte visste om att det var Madeleines pojkvän och att hon aldrig skulle ha rört en upptagen kille. Men yeah right! Jag lovar att hon hoppade av glädje och ropade "score!" inne på sitt hotellrum så fort han lämnat henne. Ännu roligare är hennes förklaring till varför hon går ut med det: Det är för Madeleines skull. Eh? Är det därför du går ut i Se och Hör, ditt pucko? 

Det är så genomskinligt. Det du är kallas inte omtänksam, Tora, utan PR-kåt.

Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0