Blir jag straffad för nåt?

Helvetesnatt. Vaknar klockan ett av att magen vrider ur sig själv, så det var bara att köra spurten till toaletten och ja, spy. Sådär höll det på, timme efter timme. Sen när jag vaknar för 75e gången och inser att det är morgon, tänds ett litet hopp att det värsta kanske är över, att jag kan slippa sitta böjd som en krok över toan mer. Dumma, intet ont anandes lilla jag! Min mage hade inga planer på att lugna ner sig. Det var som att den skrek "Woo, fullt ös mödvetslös Molly, nu kör vi så det ryker!". Jag är uppenbarligen min egen mages lilla bitch, för det var inget jag kunde göra.

Efter den här natten är min kropp som en urvriden gammal trasa. Jag känner mig ungefär lika spänstig som klump med lera. Var är min privata massör? Jag behöver hjälp för att ta mig ur denna misär!

Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0