Med en doft av urk

Jag gick runt inne på Kicks på luchen idag. Jag kände mig harmonisk där jag strosade mellan nagellack och ögonskuggor. När jag gjorde det som allra bäst, ja då händer det ofattbara. Mitt i min inspektion av en himla härlig rosa dröm från Dior, känner jag ett moln - nej en dusch - av parfym falla över mig. Det var inte en liten försynt spray av fräschör, utan snarare en tungt moln, ungefär lika stort som Afrika. Jag vänder mig om förskräckt. Genom dimman som parfymen skapat ser jag en ful kvinna som ler mot mig och säger "oj, förlåt".

Nej, jag kan inte förlåta dig. Jag kan inte förlåta att du var så puckad att du inte vred på sprayflaskans topp så att du inte prickade dig själv med den snuskiga doften. Jag kan inte förlåta att du gjorde så att jag nu är tvungen att gå runt och lukta tantig lavendel hela dagen på jobbet (folk kanske tror att jag valt den själv. Tänkte du på det  asshole?) Jag kan inte förlåta att du tryckte så jävla hårt på parfymen att hela innehållet i den fula flaskan med den äckliga parfymen hamnade som ett täcke över mig.

Jag kan verkligen inte heller förlåta att du hade så dåligt omdöme att du valde att spraya ner just mig. De kallar mig aggro-Molly av en anledning. Bli inte förvånad om du hittar en bajskorv på din huvudkudde, du dumma människa.

Molly - stinkade av parfymen som Gud glömde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0