Är jag förvirrad eller?

Ja, det vet jag ju att jag är, men vad hände just i inlägget innan?

Jag är helt överlycklig över att jag ska åka till Australien i augusti. Jag är överlycklig över att jag kommer få göra en sådan stor resa, att jag åker iväg alldeles själv på eget initiativ. Jag är asnöjd över att jag kommer träffa så många heta surfkillar och att de kommer lära mig att surfa. Jag kommer att hitta ett kul jobb och leva där utan problem. Såklart kommer jag att hitta en lägenhet eller något annat (ett tält? En låda? I don't care.) att bo i. Jag kommer att bli bästa vän med ormarna och hajarna så de kommer inte vilja bita mig.

Shortly: Jag kommer att bli världsvan, lära mig surfa, ha en het surfkille, bli asrik, bo i en lyxvilla och leva i lycklig i alla mina dagar.

Not too bad.



/Molly




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0