Update fran Sydney

Jag maste verkligen starta min egen dator, det finns inget varre an att skriva utan vara svenska bokstaver. Jag kanner mig som en analfabet.

However.

Nu har jag har sovit som en idiot tva dagar i rad, mer an mormalt, men jag antar att jag behovde det. Jag var nog trottare an jagforst trodde nar jag kom hit, bade fysiskt och psykiskt. Det ar ganska jobbigt att komma till en helt nu stad och forsoka installera sig nagorlunda.

Sydney ar helt fantastiskt. Jag bor tillsammans med grabbarna (Marko och Niklas) plus deras polare som jobbar pa samma restaurang, men sa kommer det bara vara i ungefar en vecka till. Darefter ska vi ut pa roadtrip uppfor kusten:

Niklas och Marko har kopt en van. Inte en vanlig, trakig van, nejnejnej. En helt fantastiskt, fargglad, skruttig van som ska ta oss upp langs hela kusten. Vi ska aka till alla stallen vi kanner for (Brisbane, Surfers Paradise, Byron Bay, blablabla, random place, blablabla...)

Idag ska jag och Marko sitta i soffan och titta pa nagra trevliga filmer.

Fasisken vad knivigt det ar att forsoka skriva nagot inspirerande och fint nar man har lite halvbrattom. Nastintill omojligt. Jag ska snart fa igang min lilla darling-dator och langa upp lite bilder, ska bara fa tummen ur forst. Den som vantar pa nagot gott...!

/Er Molly

Kommentarer
Postat av: Big sis

Fy fasen va taggat med road trip :D

2010-09-01 @ 21:38:29
Postat av: Kakan

Jamen vad faaaan tummar hör inte hemma i rövar! Langa bilder brorsan så jag får se dina rastaflätor och din boomerang!

2010-09-01 @ 23:48:22
URL: http://www.javlarigavle.blogspot.com
Postat av: big kusselin

kära hjärtanes, ni ska åka samma east coast trip som jag gjorde för många år sen... gu så kul ni kommer att ha!!! Men missa inte barriärreven, det var min största resemiss i oz tydligen.



Ha det stört underbart down under malin! It's gonna be the best time of yout life ;)

2010-09-04 @ 09:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0