MEN NEJ!

Okej, bara för att ploppen i sin krönika skriver om idiotiska försäljare, och dessutom nämner ett samtal som just jag hade med en av dessa puckon, blir jag nu utsatt för en sådan jävla bajskorv igen.

Sedan incidenten med det lilla krypet till telefonföräljare som kallade mig för "jävla mongo" har jag varit nitiskt noggrann med att skriva upp vilket företag de ringer ifrån och vad de heter. Den gången när "mongokillen" ringde hade jag inte gjort det och ångrade mig då bittert, eftersom jag mer än gärna ville ringa upp hans chef och få den lilla myran utskälld.

Som sagt har jag skrivit upp alla företagsnamn och telefonförsäljares namn varje gång sedan dess. Ingen har dock varit otrevlig, så jag har inte behövt använda uppgifterna.

Tills idag. Tills fucking idag! Skrev jag upp företagets namn? NEJ. Skrev jag upp den bitchens fula namn? NEJ. Självklart inte. Fanfanfan, jag vill så gärna ringa tillbaka till företaget. Jag vill bara kicka that bitch-ass-motherfuckers ugly ass!

Dagen jag äntligen får ringa upp en telefonförsäljare igen kommer vara fantastisk för mig, men en mardröm för den personen som blir utsatt för det. Mängder av underliggande ilska, samlad ifrån tidigare telefonförsäljarincidenter, kommer att explodera över den lilla, lilla människa som gjort mig arg. It will never stop. I will unleash the fury. Lägger personen på luren av ren rädsla, ja då ringer jag upp, igen och igen - stalkar dem med mitt vansinne tills de är nedbrutna och aldrig mer vågar ringa någon ever again.

Is that understood?


Kommentarer
Postat av: Pia Plopp

HAHAHAHAHAAAA!!! You go girl :-) Om du behöver tala ut om saken är jag singel i stan några dagar nu. Jag bäddar i gästrummet, fluffar upp kudden och lägger fram en ren handduk. Köper hem Tropicana juice. Lagar näringsrik mat. Tänder ljus. Kokar kaffe. Jag gör vad som krävs för att få dig på ett prima humör, helt enkelt ;-)

2010-05-25 @ 18:16:24
URL: http://blogg.idg.se/piaplopp
Postat av: Angelica - Foto & Personligt

Sjukt bra blogg du har! :D

2010-05-25 @ 19:59:46
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0