I wonder as I wander

Undringar jag har:

- Varför blir föräldrar helt immuna mot äckligheter deras barn gör? De torkar av barnens snor med handen "naw, Torsten, oj vad snorig du är", äter upp deras kladdiga, halvtuggade mackor och pussar deras kinder med intorkat slem på. Disgusting. Mina barn ska vara så välartade och rena.

- Varför sitter folk med solglaögon på sig i tunnelbanan? Dit ner skulle inte ens Australiens sol nå. Dessutom ser det så töntigt ut att jag vill ge dem en käftsmäll.

- Om man inte kan gå i klackar - varför har man dem på sig då? Det borde vara straffbart att gå med böjda knän i sina höga klackar. Lär dig gå i dem eller välj ett par converse istället. Det gör ont i mina ögon när jag tvingas titta på tjejer som ser ut som gamar i sina klackskor.

Godmorgon förresten. Vi har en fin dag att se fram emot tror jag bestämt. Jag ska exempelvis ge blod efter jobbet.

/Malin


Kommentarer
Postat av: jemps

haha, aggrooo :D men håller med.



sista punkten: JAG FÖRSÖKER JUU ;) det är inte så jävla lätt i alla skorna faktisgt ;9 mehehee

2010-05-28 @ 12:03:10
URL: http://whenloveandhatecollide.blogg.se/
Postat av: nathalie

sv. Självklart tycker jag att det ska bli super roligt att de ska komma hit till Sverige, fast tycker att de är lite dumt att inte robert hänger med. Han är ju ett större objekt än Taylor.



Antar att du inte är ett twilightfan? :)

2010-05-28 @ 14:31:08
URL: http://kstew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0