Uträttat idag

Än så länge har jag idag:

- Kört två tvättmaskiner och hängt upp tvätten på tork
- Lagt fram kläder, plockat bort kläder, lagt till kläder igen och sedan tagit bort en gång till.
- Druckit kaffe. Antagligen mer än jag borde.
- Druckit något glas vatten. Antagligen mindre än jag borde.
- Ätit frukost (jag är rätt stolt över att jag åt trots nervositeten)
- Varit inne på facebook.
- Dammtorkat mitt rum. Skitsorgligt. Jag kände nästan för att lämna kvar dammet, bara för att det helt plötsligt kändes som en kär gammal vän.
- Fått en gråtattack.
- Stalk-ringt mamma för tröst.
- Stalk-ringt Isa för tröst.
- Börjat ringa Kajsa men insett att hon antagligen springer runt och blir nollad i Gävle.
- Packat mitt handbagage.
- Blivit förundrad över hur jävla ful jag är på mitt passfoto. Finns det någon som är snygg på sitt passfoto, låt mig veta.
- Lyssnat hundratjugotusen gånger på My Morning Jacket-låten "Librarian" och sedan Beyoncés låt "Honesty" lika många gånger.

"Honesty" är fantastisk tycker jag.



/Mollan

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Finkusin!! jävlar i havet vad du kommer få det bra!! Bloggen var ju prima :P gaah åker du imorgon!? pussarsomräckerettår

2010-08-27 @ 13:30:31
URL: http://mystudio.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0